شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
اگر خداي متعال به نسل كنوني ما اين توفيق را نداد كه از شخصيت هايي مانند علامه طباطبايي و شهيد مطهري استفاده كند، اما به لطف خدا اين شخصيت عزيز و عظيم القدر خلا آن عزيزان را در زمان ما پر كرده است. آيت الله مصباح ، شهيد مطهري زمان هستند/ بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم که ايشان در کشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممکن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا./ اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي کلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. (امام خامنه اي) /*/*/*/ مصباح در ميان شاگردان من ، مانند انجير در ميان ساير ميوه هاست ، چرا كه او هيچ چيز زائد و دور ريختني ندارد (علامه طباطبايي) /*/*/*/ حضرت آيت الله مصباح يزدي روحي له الفداء بدون شك يك الگوي بسيار موفق هستند (علامه جوادي آملي) /*/*/*/ آقاي مصباح انسان زحمت كشيده اي است. من با ايشان همدرس و همبحث بوده ام، خدا را شاهد مي گيرم كه پشت سر ايشان نماز مي خوانم. (علامه حسن زاده آملي)

پيام‌هاي اتاق

درب کنسرو بازکن برقی
+ * از زمان خلقت آدم(ع) تا کنون در هيچ زماني کميت و کيفيت مبارزه با دين، تا اين حد شديد نبوده است*
بالاترين شبهات اعتقادي و اخلاقي از سوي پوزيتويست‌ها، ماترياليست‌ها و ساير مکاتب انحرافي در حال مطرح شدن است و از سويي عوامل فساد اجتماعي نيز گسترده بوده و شياطين از پيشرفت و تکنولوژي نيز در اين مسير بهره مي‌گيرند و لذا در هيچ زماني و در هيچ قومي دانشمندان و علما به اين اندازه مسئوليت سنگين مبارزه با مفاسد اخلاقي را بر دوش نداشته‌اند، چون هرگز دشمني با چنين قدرتي در برابر آنها قرار نگرفته است.
در اين شرايط ما چه اندازه احساس مسئوليت کرده و چاره‌انديشي کرده‌ايم؟ هرچند کسي توقع تحقق محال ندارد تا با همه شياطين عالم مبارزه شود، اما بايد ديد در سطحي که ممکن بوده تا چه اندازه کار شده است؟
ساعت ویکتوریا
گروه مصـــباح انـديشــه
vertical_align_top