سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























اگر  توفیق حضور در محافل مجازی و غیرمجازی مسلمانان به اسلام آمریکایی! نصیبتان شده باشد! به خوبی برجسته کردن نام شخصیتهای باستانی مان را و جانشین کردن هویت باستانی باتمام کمبودهای فرهنگ دینی اش به جای هویت اسلامی ما را حتی در گفته ها و نوشته هاشان می توانید ببینید.

این تفکر از  زمان درخواست برپایی نوروز در تخت جمشید در دوران اصلاحات ، هرچه بیشتر جان گرفت و در تفکرات عمومی نفوذ کرد تا اینکه امروزه این میل به تغییر هویت از اسلامی به باستانی را در لفافه طرحهای زیبایی مثل زنده کردن لغات اصلی زبان فارسی به جامعه تزریق کرده و در اصل سعی دارند آن را جاگزین هویت اسلامی ما کنند.

 

ایران باستانایران باستان

 

 

امام راحل (ره) در مورد جریان ملی گرایی فرمودند:«ما چقدر سیلی از این ملیت خوردیم»....«ما ازاینها ضربه دیده ایم .ما اسلام را می خواهیم ، غیر اسلام را نمی خواهیم

 

**********************

پی نوشت یا شاید نتیجه گیری!  : ما منکر هنری بودن این آثارنیستیم و حتی به آن افتخار هم می کنیم اما هیچگاه هویت اسلامی مان را با هویت شاهنشاهی خالی از فرهنگ و اخلاق اسلامی عوض نخواهیم کرد.

بیانات روشنگرانه و بابصیرت مقام معظم رهبری در 11 سال پیش می تواند راهگشای بسیارخوبی برایمان باشد:

"... یک نفر هم پیدا مى‏شود که از سرِ اشتباه و ندانمکارى ، به جاى مرقد امام رضا و مرقد امام بزرگوار و مرقد حضرت معصومه و مراسم معنوى، تخت جمشید را زنده مى‏کند! البته تخت جمشید، یک اثر معمارى است؛ انسان، اثر معمارى را تحسین مى‏کند و چون متعلّق به ما و مال ایرانیهاست، به آن افتخار هم مى‏کند؛ اما این غیر از آن است که ما دلها و ذهنها و جانهاى مردم را متوجّه به نقطه‏اى کنیم که در آن خبرى از معنویت نیست، بلکه نشانه طاغوتیگرى است! در همان ساختمانها که امروز بعد از گذشت یکى دو هزار سال، ویران است، زمانى به مناسبت همین روز نوروز، خدا مى‏داند که چقدر بى‏گناه، در مقابل تخت طاغوتهاى زمان به قتل مى‏رسیدند و چقدر دلها ناکام مى‏شدند! این افتخارى ندارد."

 


نوشته شده در جمعه 89/4/25ساعت 1:24 صبح توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak