سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























 

بسم الله الرحمن الرحیم

خوش رنگ ترین و جدیدترین روسری و مانتو اش را می پوشد و ساق دست جدیدش را هم که رنگ روشن بسیار زیبایی دارد به دست می کند. نگاهی به دستانش می کند .به به چقدر دستانش زیباتر و لطیف تر می شوند!
 چادرش را که بر سر میکند ساق دست خوش رنگ و روسری زیبایش را از چادر بیرون می گذارد و جلوی آینه می ایستد. به به چه تیپی! خودش از تماشای خودش لذت می برد و خوشحال است که خانم باحجاب و در عین حال زیباییست غافل از آنکه ...

******************

طبق شرع مقدس اسلام زنان دو مورد ذیل را نباید در مقابل دید نامحرم آشکار کنند : 
1-بدن زن بجز کف دستها تا مچ و گردی صورت
2-هرگونه زینت طبیعی و زینت و آراستگی مصنوعی(ظاهری)

حال آنچه ساتر وپوشاننده ی بدن زن است و مشکل را در مورد اول برطرف می کند اصطلاحا "حجاب" نامیده می شود اما باید توجه کرد که این "حجاب" و ساتر نباید خود زینت و آراینده باشد که نیاز به پوشانده شدن دارد.

پس خواهران بزرگوارم باید توجه کنیم:
ساق دستهایی که طرحهای بسیارزیبای گیپوری و نگین دار و... یا رنگهای بسیار زیبا و جذاب دارند حجاب و ساتر دستها هستند اما خود زینتند و محتاج به پوشانده شدن.
همینطور روسریهای زیبا و رنگارنگ که نگاهها را به خود جذب می کنند و زینت دهنده ی گردی صورت هستند با اینکه ساتر و حجاب برای سر و گردن و موها هستند اما خودشان زینتند و باید در مقابل دید نامحرم آشکار نباشند.


حجاب

بنابر این همیشه به یاد داشته باشیم حجاب زیبا و زیبنده و اصطلاحا شیک و خوش پوشش خود یکی از مواردیست که تنها در مقابل محارم و خانمها می توان از آن استفاده کرد.


نوشته شده در یکشنبه 91/6/26ساعت 12:10 صبح توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak