سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























انگار دیگر به نگاه نادقیق و از یک زاویه عادت کرده ایم.چشمهایمان را خوب باز نمی کنیم یا شاید چشمانمان باز است و بصیرتمان 2 زار نمی ارزد!

کاش ما که تنها از زاویه ی سیاست ، شخصیت شما را می بینیم و گاهی تمجید و گاهی نقد می کنیم یک کورسو هم برای درک عرفان بالای شما باقی می گذاشتیم . اگر معرفت و شناخت نسبت به نائب امام زمان (عج) داشتیم و دیدمان آنقدر وسعت داشت که حلقه ی وصل تو را با آن امام غائب حس می کردیم هرگز به خود اجازه ی کوچکترین سوء فکر را در مورد شما نمی دادیم...!
نمی دانم! ولی به این باور رسیده ام که غیر از نائب امام زمان (عج) نمی توانست این چنین باشد...

روحی فداک آقا!

 

امام خامنه ای

این فقط منِ کوچک نیستم که این را می گویم که می دانم وسعت دیدم بسیار کم است.اما بسیاری از یلان طریق معنویت و عرفان این چنین وصفت می کنند:

 

مرحوم بهلول میفرمایند: من در طول مدت عمرم، امرا و صاحب منصبان زیادى را دیده‌ام؛ اما کسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى "آقا " (آیت الله خامنه‌ای ) ندیده‌ام. انسان وقتى زندگى روزمره او را از نزدیک مى‌بیند، حس مى‌کند که ذره‌اى میل به دنیا در او وجود ندارد. 
 علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند:
اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.
ایشان در مقدمه یکی از کتاب‌های خود خطاب به حضرت آقا می‌نویسد: با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز "نرفع درجات من نشاء " تقدیم می‌گردد و عرض می‌شود "یا ایها العزیز جئنا ببضاعه مزجاه " دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.(التمسک بذیل الولایه، حسن حسن‌زاده آملی) 

 


نوشته شده در دوشنبه 89/7/26ساعت 3:48 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak