شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

تسبیح دیجیتال
خدا کند کسي ديشب براي زيارت "آرام گاه" و حرم دخترموسي بن جعفر ، حضرت معصومه سلام الله عليهما نرفته باشد. صداي ترانه هاي ماشين هاي بعضا پلاک تهران از ياد آدم ميبرد که اينجا عش آل محمد است.
به بهانه نشان دادن عکس روحاني برخي زنان تا بازوي خودشان را بدون حجاب از شيشه ماشين بيرون آورده بودند و با رقصاندن بادکنکها و روبانهاي بنفش و عکس خاتمي و هاشمي و روحاني! ياد انقلابهاي رنگي را زنده کردند. بله ،دم خروس بيرون افتاده بود با شعار اين همه لشکر آمده به عشق اکبر (هاشمي) آمده.
خون به دلم شد با شنيدن اين اخبار :(
خانم الهه سکوت از حرفاتون تعجب ميکنم..انتظار نداريد که از حرمت شکني هايي که ديشب اشکمو درآورد ابراز شادماني و رضايت کنم؟! نکنه قراره در مقابل هرگونه اهانت و حرمت شکني هاي اين افراد سکوت کنيم تا جسارتشون بيشتر بشه و مردم ساده دل هم همچنان در کف شعارهاي دروغ اسلام گرايانه اين افراد بمونن تا 8سال بعد؟!
اتفاقا من برخلاف شما معتقدم اگر تو تبليغات رياست جمهوري بازي خورديم و به جاي افشاي دروغها و فريبهاي اصلاحات اصولگراها رو موردنقد قرار داديم اما بنده به شخصه از همين امروز تا 4سال آينده تمام همتم رو خواهم گذاشت و دروغها و حرمت شکني ها و تخريبهاي فرهنگي و حرکات ضداسلامي اصلاحات را افشا خواهم کرد.
*تنها نيستي خواهرم . همراهتيم ... پا به پاي هم ...*
.عليرضا.
خدا شفاتون بده تا چه حد ديگرن و بد مي دونيد خودتون عاقليد.واقعن که:D
خانم الهه سکوت اتفاقا صفحه پيام آقا که چندبار ديروز خوندمش هنوز تو مرورگرم بازه: "هيچ احساسي، چه شادماني و چه ناشادماني، نبايد كسي را به رفتار و گفتاري دور از شأنِ خردمندي و فرزانگي وادار كند. نگذاريد بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌هاي پليد خويش كنند." اين شرح ماوقع خلاف خواسته آقاست يا اصل ما وقع؟!
با اين روندي که شما درنظر داريد تا 8سال ديگه بايد خون دلها بخوريم و ساکت باشيم به خيال اينکه آقا خواستند و بگذاريم اونها 8سال خلاف دستورات آقا رفتار کنند و خون به دل آقا و امام زمان بکنند.
*تنها نيستي خواهرم . همراهتيم ... پا به پاي هم *... - تبسم بهار ? ...ممنونم...ان شاءالله
خانم الهه سکوت عزيز من در اطاعت فرمايش حضرت آقا سعي خواهم کرد رفتار و گفتار دور از عقل و خرد نداشته باشم..اما هرگز در مقابل حرمت شکني ها و حرکات ضداسلامي سکوت نخواهم کرد ونخواهم گفت شايد ما اشتباه مي کنيم ان شاءالله خيره !
تسبیح دیجیتال
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top