• وبلاگ : 
  • يادداشت : موسي هم که باشيم بايد خضرهاي دوران را بشناسيم
  • نظرات : 5 خصوصي ، 33 عمومي
  • پارسي يار : 17 علاقه ، 4 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    + قاصدک 
    سلام
    ميگن حق و باطل به هم آميخته و تشخيص سخته
    با يه مطالعه سطحي ميشه فهميد در طول تاريخ در بدترين شرايط دستاويزي که بايد به آن چنگ زد تا نجات پيدا کرد مشخص بوده
    حضرت رسول بارها و بارها به عناوين مختلف حبل الله رو به مردم اون زمان معرفي کردن
    الانم در زمان ما خيلي واضح تو سخنان رهبري عزيز و اگاه و با تقوا سمت و سوي حرکت نشون داده ميشه
    برا ماهايي که زمان حضرت رسول نبوديم تا ببينيم چطوري کلامشون رو پيچوندن و منحرف کردن و يه عده رو گول زدن و اون همه ظلم رو موجب شدن الانه اين برداشتهاي شخصي ومغرضانه از صحبتهاي رهبري تصوري از اون روزها رو ميده

    قلمت استوار بانو
    پاسخ

    سلام زينب خانوم ..خوش اومدين:) .. بله صحيح ميفرمايين .. کاش دوستان ولايتمدار در فرمايشات رهبري معظم بيشتر تامل بفرمايند و برداشتهاي سطحي و ناقص نکنند..ممنونم
    + حرف حساب 
    منتظر جون !
    سلام عليکم
    ولي مي خواهم بگويم که به کاه دون زديد جناب آيت الله مصباح از خرداد 90 حمله به جريان موهم انحرافي که آقاي رفسنجاني مبدع واژه ي ان بود را شروع کرد ولي حضرت آقا زمستان 89 چيني فرمودند و گفتند تعريف من از افراد مطلق نيست .
    دقيقاً حضرت آقا پس از جنجال شرم آور موسسه ي ايشان بر ضد دولت ، درباره ي موسسه و ايشان خلاف گذشته سکوت کرده و حتّي بدانيد تذکري نيز داده اند.
    حضرت آقا بارها فرمودند « اين نائره » بايد خاموش شود ولي بر آن دميدند.
    حضرت آقا رسماً به جريان موسسه ايشان فرمودند اختلاف نظر و سليقه دليل نمي شود که ما ديگران را ترد کنيم .
    حضرت آقا را تحريف نکنيد حضرت والا !
    حضرت آقا در آخرين هفته دولت در سال 91 فرمودند : در دولت نهم ودهم ارزش ها و شعارها و رفتار انقلاب اسلامي کاملاً برجسته شده وبر خلاف گذشته از انزوا خارج شده با اين توصيف اتهام انحراف به دولت خود بزرگترين انحراف است که انحراف بزرگان همانقدر بزرگتر است ..
    مريد بازي باند مهدي هاشمي و فرقه ي منتظريه ايجاد کرد دوباره تکرار نکنيد.
    پاسخ

    سلام عليکم...1-بزرگوار قبل از ارائه فرمايشاتتان بهتراست سرچ مختصري بفرماييد تا خداي نکرده خودتان به کاهدان نزنيد! علي الحساب اين منابع رامطالعه بفرماييد و تحقيقات دقيقتر را از خبرگزاريها سرچ کنيد تا ان شاءالله از اشتباه دربياييد : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8905190170 و http://chaei.blogfa.com/post-599.aspx 2-علامه مصباح و ساير اساتيد و دانش پژوهان برجسته موسسه امام خميني هيچ کدام هيچ وقت با شخص احمدي نژاد و دولت مشکلي نداشته اند و سخن جريان جبهه متحد در انتخابات مجلس که "جبهه پايداري دل در گرو احمدي نژاد دارد" مي تواند به شما در درک اين مطلب کمک نمايد.براي اين مطلب لينکهاي ويکيپديا را در اين آدرس دنبال کنيد هرچند آنها هم منظوردقيق جبهه پايداري را نفهميدند که حفظ شعارهاي ارزشيست منهاي انحراف در عمل: http://fa.wikipedia.org/wiki/جبهه_پايداري_انقلاب_اسلامي3- اما در مورد فرمايشات حضرت آقا ؛ اينکه رسما به موسسه امام خميني تذکر داده اند ادعايي بود کاملا بي دليل که هر بقال سرکوچه اي مي تواند بگويد. اما در مورد سخنان حضرت آقا در هفته دولت سال 91 اين کاملا درست است و علامه مصباح هم دقيقا بخاطر همين زنده کردن شعارهاي ارزشي خودشان را به تمامه خرج اعتبار آقاي احمدي نژاد کردند ولي دليل نمي شود در مقابل نقاط ضعف دولت انتقاد نکنند البته انتقاد سازنده کمااينکه در همان سخنراني حضرت آقا ( "اين نائره") از نقاط منفي و ضعف دولت هم در کنار جنبه هاي مثبت نام برده اند. 4- بهتر بود تحليل شخصي خودتان (با اين توصيف اتهام انحراف...) را از فرمايشات حضرت آقا جدا ميکرديد تا خواننده دچار تحريف شما نگردد! 5-اگر درست فهميده باشم در خط آخرتان علامه مصباح را با منتظري مقايسه کرديد که خبط عظيميست.منتظري که امام فرمود به والله از همان اول موافق با شما نبودم را در کنار پيرروشن دل روشن انديش روشنگري قرار داديد که رهبري با هرجمله اي که تصور کرده باشيد ايشان را مدح و تمجيد کرده اند.
    سلام
    انصافاً که در بين دوستانشان هم مظلوم هستند!
    از عمر و سلامتي ما کم و به عمر و سلامتي ايشان افزوده إن شاء الله.
    احسنت
    موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم...متشکرم..شما هم موفق باشيد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 9 دي 91 نوشته (خضرهاي دوران) شما به فهرست نوشته هاي برگزيده در مجله پارسي نامه افزوده شده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم..متشکرم
     <      1   2   3      >