سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























بسم الله الرحمن الرحیم

حجرات// 53

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
یا ایها الذین آمنوا لا تدخلوا بیوت النبی إلا أن یُؤذَنَ لکم ...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

مادر !

همه می دانند که تو اجازه ندادی

اما ...

ریحانه النبی

آب ، بسوزد دلت

خاک ، شود خاک عزا بر سرت

باد ، پریشان شوی

چشم ! الهی که بباری فقط

پیش نگاه شما ، ... مادر خورشید سوخت

یا فاطمه الزهرا


نوشته شده در یکشنبه 90/1/28ساعت 4:5 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |

بسم الله الرحمن الرحیم

در هر امر معقولی سیر و مسیر حرکت ، به سمت بهترین گزینه هاست. به جرات می توان گفت تمامی مکاتب اسلامی، مغز و خمیرمایه اسلام را در مکتب اهل بیت می یابند.مکتبی که از عدالت علوی تا  قیام حسینی و علوم جعفری و انتظار مهدوی (علیهم السلام)بهترین گزینه برای بیداری مسلمانان خفته در مکر شیاطین انسی و جنی هست.

گرایش پیروان مکتبی به دیگرمکاتب تا یک درصدی طبیعی و عادی است اما اگر این گرایش از حدمشخصی بیشتر شود نشان می دهد نکته ای در پس این قضیه وجود دارد بخصوص اگر گروندگان از علمای آن مکتب باشند.

با این دید می خواهیم تعداد گروندگان از مکاتب مختلف به مکاتب دیگر را بررسی کنیم.

گرایش ادیان دیگر مثل مسیحیت به اسلام به حدی افزایش یافته که واتیکان نیز رسماً اعلام کرده است که اینک جمعیت مسلمانان در جهان،از جمعیت کاتولیک‏ بیشتر شده و در ظرف 5 الی6 سال دیگر اسلام بزرگ‏ترین دین جهان خواهد بود.(+)

در مقابل مسیحیت هم با وجود هزینه های هنگفت سعی در جذب مسلمانان به دین خود دارد. این فکر را می توان در پدیده ی مسیحیت تبشیری بررسی کرد که معمولا فعالیتهایشان در مرزهاست یا اینکه از میان افراد اپوزیسیون است که در کل خروجی قابل توجهی ندارد تا آنجا که میانگین رشد مسیحیت در کشورهای اروپایی 1.38 درصد و در کشورهای غیراروپایی مثل آمریکا و کانادا 1.6 درصد است و این در حالی است که جمعیت‏شناسان و کارشناسان آمار معتقدند که اگر رشد جمعیت یک کشور در 25 سال متوالی کمتر از 2.5 درصد باشد نجات فرهنگ و تمدن آن کشور امکان‏پذیر نخواهد بود و برخی سازمان های مسیحی می‏گویند که نوادگانشان فرهنگ آنها را نخواهند دید بلکه آنها در جوامع اسلامی چشم به جهان خواهند گشود.(+)

اما از نگاه درون دینی گرایش اهل سنت به شیعه بخصوص در بین علمای آن تا حدی زیاد بوده است که حتی روزنامه ی گاردین در مقاله ای می نویسد: "شیعیان که 15 درصد کل مسلمانان جهان را تشکیل می دهند، مطمئنا کمتر میل به گرایش به مذهب تسنن از خود نشان داده اند و برعکس، گرایش به شیعه در میان سنی مذهب ها رشد بارزی داشته و این همان چیزی است که باعث ترس رژیم های سنی مذهب خاورمیانه شده است."
(+)

نمونه هایی از هدایت یافتگان از بزرگان و علمای اهل سنت به مذهب حقه ی شیعه را می توانید در این لینک از وبلاگ دیگرم (
+) مشاهده بفرمایید که این بزرگواران بعد از تشرف به مکتب شیعه کتابهایی در این زمینه نوشته اند یا در مناظره هایی که ترتیب داده اند سعی در جذب افراد به مکتب برحق شیعه داشته اند.

 آنگاه هدایت شدم بنور فاطمه اهتدیتلقد شیعنی الحسین


نکته جالب توجه اینکه در مقابل وقتی بررسی میکنیم که ببینیم از مکتب شیعه چه کسانی و چه درصدی به مذهب اهل تسنن گرویده اند مشاهده می کنیم نه تنها از علمای شیعی شخصی نام برده نشده بلکه حتی تعدادی که در سایت العقید? اهل سنت به عنوان گرونده از مکتب شیعه به مکتب اهل سنت نام برده شده اند نه تنها نام آنها حتی صحیح نوشته نشده و اضافه ی القابی مثل سید و ... به اسامی این بزرگواران اضافه شده که بلکه بدون نام بردن یک کتاب یا دستخط یا صحبتی از این بزرگواران ادعا شده که به مکتب اهل تسنن گرویده اند حال آنکه طبق بررسی های مدیریت این وبلاگ:(
+) که خود از پژوهشگران دینی-قرآنی هستند بعضی از افراد ادعا شده حتی در وصیت نامه شان قبل از مرگ یادآور شده اند که باایمان بر اهل بیت علیهم السلام از دنیا می روند اما این سایت اسم ایشان را بعد ها به عنوان گرونده به مکتب اهل سنت درج کرده است.

لینک مرتبط:
کلیپی از مفتی سنی سوریه در مورد حقانیت شیعه -حجم:2مگابایت


نوشته شده در یکشنبه 89/11/3ساعت 12:7 صبح توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |

انگار دیگر به نگاه نادقیق و از یک زاویه عادت کرده ایم.چشمهایمان را خوب باز نمی کنیم یا شاید چشمانمان باز است و بصیرتمان 2 زار نمی ارزد!

کاش ما که تنها از زاویه ی سیاست ، شخصیت شما را می بینیم و گاهی تمجید و گاهی نقد می کنیم یک کورسو هم برای درک عرفان بالای شما باقی می گذاشتیم . اگر معرفت و شناخت نسبت به نائب امام زمان (عج) داشتیم و دیدمان آنقدر وسعت داشت که حلقه ی وصل تو را با آن امام غائب حس می کردیم هرگز به خود اجازه ی کوچکترین سوء فکر را در مورد شما نمی دادیم...!
نمی دانم! ولی به این باور رسیده ام که غیر از نائب امام زمان (عج) نمی توانست این چنین باشد...

روحی فداک آقا!

 

امام خامنه ای

این فقط منِ کوچک نیستم که این را می گویم که می دانم وسعت دیدم بسیار کم است.اما بسیاری از یلان طریق معنویت و عرفان این چنین وصفت می کنند:

 

مرحوم بهلول میفرمایند: من در طول مدت عمرم، امرا و صاحب منصبان زیادى را دیده‌ام؛ اما کسى را به لحاظ بى‌رغبتى به مقام و منصب دنیا، هم پاى "آقا " (آیت الله خامنه‌ای ) ندیده‌ام. انسان وقتى زندگى روزمره او را از نزدیک مى‌بیند، حس مى‌کند که ذره‌اى میل به دنیا در او وجود ندارد. 
 علامه عظیم‌الشأن حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی، جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می‌کنند. حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می‌فرمایند این کار را نکنید. علامه حسن‌زاده می‌فرمایند:
اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی‌کردم.
ایشان در مقدمه یکی از کتاب‌های خود خطاب به حضرت آقا می‌نویسد: با سلام و تحیت خالصانه و ارائه ارادت بی پیرایه و درود نوید جاوید به حضور آن قائد ولی وفی و رائد سائس حفی، مصداق بارز "نرفع درجات من نشاء " تقدیم می‌گردد و عرض می‌شود "یا ایها العزیز جئنا ببضاعه مزجاه " دادار عالم و آدم، همواره سالار و سرورم را سالم و مسرور دارد.(التمسک بذیل الولایه، حسن حسن‌زاده آملی) 

 


نوشته شده در دوشنبه 89/7/26ساعت 3:48 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |

 

        

گـوش همه بر زمـزمه یارب مهدی است
ای منتظران مژده که امشب شب مهدی است

مهدی ای ماه مدینه..ای وجود بی قرینه...

میلاد مهدی موعود (عج)،

 گل خوشبوی فاطمه ،

آخرین شکوفه ی باغ محمدی

بر عموم مسلمین جهان مبارک باد!

 

 


نوشته شده در دوشنبه 89/5/4ساعت 10:33 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |

جام جهانی بهانه ای برای تبانی نا آگاهانه ی جهان با شیطان بزرگ!.

 

الغیبة منا!

ما مدعیان دل خزانی داریم

با حضرت دجال تبانی داریم

ما لاف زن ندبه و اشکیم آقا

این جمعه نیا جام جهانی داریم!

 

بقیة الله

 

الغیبة منا!... آقاجان!غیبت از ماست... این ماییم که حجاب غفلت و دنیازدگی ، ما را در غیبتِ بی خبری از حضور شما فروبرده!

این ماییم که با دشمن شما که هزینه های میلیاردی علیه شما و به خیال باطل خودش برای نابودی شما میکند تبانی می کنیم!

ما تنها لاف ندبه و اشک می زنیم ، هنوز تو را باور نکرده ایم؛ با دشمنانت هم کاسه ایم و گول یک جام جهانی را می خوریم و ماهها نه تنها از تو غافل می شویم و فوتبال! را در اولویت زندگیمان قرار می دهیم که حتی ساپورتر و حامی مالی دشمنانت هم می شویم!!!

 

******************

پ.ن1:یکی از مهمترین آسیب ها که در مبحث آسیب شناسی بر مقوله مهدویت وارد است همین احساس صِرف و بدون تعقل و اندیشه نسبت به حضرت مهدی (عج) است .

 


نوشته شده در شنبه 89/4/12ساعت 3:58 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak