سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























 انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، بذر امید و اعتماد و خودباوری را در وجود تمامی مسلمانان جهان کاشت و در پی این نمایش و جلوه اقتدار اسلام ، چه بسا گرایش ها به اسلام که در سطح جهان رخ داد و چه بسا تحرکاتی دیگر از سوی مسلمانان جهان اسلام ، الهام گرفته از  انقلاب پرشکوه ما در مقابله با دشمنان اسلام صورت پذیرفت و در این بین شیعه استوارترین و مقتدرترین مذهب اسلام معرفی شدکه مقاومت با آن گره خورده است.کما اینکه می بینیم غزه با اینکه غالبا سنی است اما ارتشش شیعه است!

 ما همه سرباز تو ایم خامنه ای

البته این جلوه های اقتدار مسلمانان به اسلام هراسی دشمنان منجر شد که اسلام ستیزی تنها راه مقابله با این نمایشگاه قدرت و مقاومت می نمود.

بهائیت

 

قتل عام مسلمانان افغانستان و عراق ، توطئه 11سپتامبر ، تخریب قبور ائمه اطهار شیعه ، اعطای نشان شوالیه به سلمان رشدی مرتد از سوی ملکه انگلیس و... تنها نمونه هایی از این اسلام ستیزی دشمنان ما به دنبال اسلام هراسی آنان بود.

اما نکته جالب توجه اینکه این اقدامات اسلام ستیزانه اخیرا به وقیح ترین نوعش تبدیل شد که درخواست اعلام روز 11سپتامبر به عنوان روز جهانی سوزاندن قرآن ! ازسوی رهبرکلیسایی در آمریکا  بود که با مخالفت برخی رهبران کلیساهای مصری به دلیل اهانت به ادیان و کتب آسمانی مواجه شد.


 


نوشته شده در شنبه 89/5/9ساعت 9:47 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak