سفارش تبلیغ
صبا ویژن




























ظاهرا عده ای فراموش کرده اند که این انقلاب با چه هدفی شکل گرفت و خون هزاران شهید با چه هدفی به پای این انقلاب ریخته شد تا انقلاب بماند ، تا ما بمانیم...
آقایان کاندیداها! اسناد موجود و حتی خاطرات و شهادتهای خود شما که شاهدان عینی سالهای اول انقلاب بوده اید!  همه و همه فریادمی زنند که اوایل انقلاب و سالهای جنگ ، هم تحریمها و فشارهای سختتری داشتیم و هم مشکلات اقتصادی خیلی بیشتری و البته قوی ترین دیپلماسی متعلق به امام راحل بود .
آیا امام راحل لایقتر از شما آقایان نبود برای حل 100روزه و 2ماهه و یکساله ی مشکلات و فشارها از طریق سازش ؟!
آیا سازش حلال مشکلات و فشارهای اقتصادی مردم هرچند کوتاه مدت و فرمالیته! و مانع ریختن خون هزاران شهید نبود؟!


چه شد که امام راحل در شرایطی به مراتب سخت تر از شرایط اقتصادی امروز ، با تحریمهای به مراتب سختتر از تحریمهای امروز ، با تجهیزات نظامی به مراتب کمتر از تجهیزات نظامی امروز که حتی سیم خاردار را از ما دریغ میکردند ، مقاومت را تنها راه پیروزی دید و ذره ای در مقابل استکبار کوتاه نیامد؟!
 به یاد بیاورید سالهایی را که دوستداران امام که همه ملت ایران بودند پا به پای امام جان خود را به کف دست گرفتند و ربنا الله گفتند و در مقابل دشمنان جانانه ایستادند ، خدای بزرگ هم به یاریشان آمد و خون پاک هزاران جوان باایمان موجب تقویت انقلاب اسلامی و پیشرفتهای روزافزون آن تا به امروز شد.

آقایان سازش طلب! اگر الفبای تعالیم اسلام و انقلاب را فراموش کرده اید آینده این ملت را به بازی نگیرید. چگونه به خود اجازه می دهید آرمانها و شعارهای اسلامی امام راحل این انقلاب را ، "مرگ بر آمریکا" و "اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود" را ، "اشداء علی الکفار" را "لاتتخذواالیهود و النصاری اولیاء" را به راحتی زیر پا گذاشته و شعار آشتی و تعامل و بستن با کدخدا سردهید. آیا ما برای نان انقلاب کردیم و شهید دادیم؟ یا برای نفی هرگونه توسری خوری و زیردست بودن؟!
 آیا نه این است که رهبری و مردم ، دوست و دشمن اذعان دارند که پیشرفتهای علمی ایران در زمینه های گوناگون و خودکفایی ایران اسلامی در بسیاری زمینه ها مرهون سالهای تحریم است؟! 

من به نمایندگی از همه جوانان ارزشی این مرز و بوم تقاضا می کنم بر اصول انقلاب پایبند بمانید و به هرقیمتی خفت و ذلت سازش را به جان این ملت نخرید!
انقلابی باشید و انقلابی بمانید...امروز انقلابی بودن و پایبندی به گفتمان انقلاب است که پیشبرنده ایران اسلامی و حلال همه مشکلات و فشارهای اقتصادیست نه پرستیژ دیپلماسی بالا داشتن و زیربار ذلت سازش رفتن که رهبر بزرگوار این انقلاب هم خود را "انقلابی" و پایبند به اصول انقلاب می داند نه "دیپلمات".


نوشته شده در چهارشنبه 92/3/22ساعت 8:16 عصر توسط منتظرالقائم نظرات ( ) |


Design By : Pichak